Forum www.bpzakon.fora.pl
Strona Zakonu Bractwo Płomienia.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przewodnik po Mapie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bpzakon.fora.pl Strona Główna -> Przewodnik Po Mapie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cr4sH




Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:21, 13 Kwi 2008    Temat postu: Przewodnik po Mapie

NIE AKTUALNE
Dziękujemy Zakonowi Real Jedi Order za udostępnienie nam fotek.
Oto przewodnik po mapie Bractwa płomienia pod nazwą Jedi'sHomeJL_II dzięki niemu dowiecie się gdzie wolno a gdzie niewolno walczyc , i gdzie wolno komu wejśc.




1. Lądowisko zakonu.
Przebywać tu może każdy
Tutaj na lądowisku zakonnym można wylądowac i wejsc do Swiątyni Bractwa

Pojedynkowanie się tutaj jest niewskazane aczkolwiek dozwolone.



2. Brama do Świątyni.
Wejść może każdy.
Za tą bramą poznasz zakon <<Bractwo Płomienia>> i staniesz się bratem.



3. Hol wejściowy.
Przebywać tu może każdy.
W tym pomieszczeniu znajdują się trzy wejścia jawne i jedno tajne. Jadąc równo od lewej strony wejścia jawne prowadzą do:
-Korytarza do więzienia i kantyny
-Korytarza do holu głównego
-Korytarza do więzienia i kantyny
Jedno wejście tajne prowadzi do:
-Starej siedziby ukrytych Sith'ów (odkryć to wejście musisz sam)
Znajduje się w nim wyżej wymieniona Kantyna, do której dostać się można korytarzem, o którym wspomniano wyżej.

Pojedynkowanie się tutaj jest niewskazane aczkolwiek dozwolone.

4. Korytarz do:
-Więzienia
-Kantyny
Przebywać tu może każdy.
Można się w nich spotkać i pogadać o wszystkim oczywiście kulturalnie i z szacunkiem do starszych rangą i Braci. Niewskazane jest się zatrzymywanie na dłużej w korytarzu ze względu na niewielką szerokość pomieszczenia.

Absolutny zakaz pojedynkowania się.



5. Kantyna.
Przebywać tu może każdy.
Można w niej odpocząć po pojedynku, napić się, posiedzieć lub pogadać o wszystkim oczywiście kulturalnie i z szacunkiem do starszych rangą i Braci.

Absolutny zakaz pojedynkowania się.



6. Więzienie.
Przebywać tu mogą tylko upoważnieni przez Radę ,członkowie, i Osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo, spokój i kulturę na serwerze.
Może tu trafić każdy, kto nie przestrzega zasad serwera i nie słucha ostrzeżeń ze strony członków zakonu <<Bractwo Płomienia>>, Opiekunów Serwera bądź Rady Bractwa.

Absolutny zakaz pojedynkowania się.



7. Główny Hol świątyni.
Przebywać tu może każdy.
Znajdują się tu cztery windy. Dwie prowadzą do Stanowiska Obserwacyjnego, kolejne dwie do:
-Podziemi, (o których dowiecie się więcej niżej)
Tutaj można się spotkać i pogadać o wszystkim oczywiście kulturalnie i z szacunkiem do starszych rangą i Braci.

Pojedynkowanie się tutaj jest niewskazane aczkolwiek dozwolone.



8. Korytarz do:
-Sali Rady Jedi
-Sali Walk
Przebywać tu może każdy.
Można się w nich spotkać i pogadać o wszystkim oczywiście kulturalnie i z szacunkiem do starszych rangą i Braci. Niewskazane jest się zatrzymywanie na dłużej w korytarzu ze względu na niewielką szerokość pomieszczenia.

Pojedynkowanie się tu jest surowo zabronione.(nieprzestrzeganie zasady kończy się uśpieniem)



9. Sala Rady Bractwa.
Przebywać tu mogą tylko członkowie Rady i osoby upoważnione.
To pomieszczenie służy do spotkań najwyższej Rady Bractwa. Omawiane są tu sprawy zakonu na tak zwanych "Posiedzeniach Rady". Można poprosić o audiencje u Rady. Rada rozpatruje prośbę i zależnie od jej woli osoba starająca się o spotkanie z radą może wejść bądź nie.

Absolutny zakaz pojedynkowania się.(za nieprzestrzeganie zasad kick)
Absolutny zakaz wchodzenia do sali bez upoważnienia (kick później ban)



10. Sala Walk.
Przebywać tu może każdy.
Sala ta służy do pojedynków. Można tu wejść i poćwiczyć umiejętności w szermierce.

Pojedynkowanie się tu jest dozwolone i wręcz wskazane.



11. Podziemia.
Wejść do podziemi może każdy
Znajdują się tu:
-Ambulatorium
-Dwie Sale Medytacyjne
-Sala Turniejowa

12. Sala Turniejowa.
Przebywać tu może każdy chyba, że odbywa się turniej zakonny. Wtedy mogą przebywać tu tylko uczestnicy turnieju.
W tej Sali odbywają się turnieje wewnętrzne i zewnętrzne organizowane przez zakon <<Bractwo Płomienia>> Znajduje się tu:
-Stanowisko obserwacyjne dla Vipów

Pojedynkowanie się tu jest dozwolone i wręcz wskazane.



13. Pokój Vipów.
Przebywać tu mogą tylko Radni, ważne osobistości w zakonie i ważni zaproszeni goście.
W tym pomieszczeniu można rozsiąść się w wygodnych fotelach i poobserwować turniej.

Absolutny zakaz pojedynkowania się.



14. Korytarz do:
-Dwóch Sal Medytacyjnych
-Ambulatorium
Przebywać tu może każdy.
Można się w nich spotkać i pogadać o wszystkim oczywiście kulturalnie i z szacunkiem do starszych rangą i Braci. Niewskazane jest się zatrzymywanie na dłużej w korytarzu ze względu na niewielką szerokość pomieszczenia.

Absolutny zakaz pojedynkowania się



15. Dwie Sale Medytacyjne.
Przebywać w nich może każdy.
Sale Medytacyjne przeznaczone są do odpoczynku fizycznego jak i duchowego. Można tu się wyciszyć, przemyśleć różne sprawy jak i pomedytować.

Absolutny zakaz pojedynkowania się.



16. Ambulatorium.
Przebywać tu może ten, kto ma poważne rany.
W tym pomieszczeniu można uleczyć rany po pojedynku. Znajdują się tu dwa pojemniki z Kolto i apteczki, które leczą rany.

Absolutny zakaz pojedynkowania się.



17. Tajne pomieszczenia.
Przebywać w nich może każdy, kto je znajdzie.
W naszej świątyni jest siedem tajnych pomieszczeń. Nie różnią się one od siebie wiele jednak trzy się wyróżnia znacząco:
-Siedziba dawnych ukrytych Sithów
-Sekretny basen

18. Siedziba dawnych ukrytych Sithów.
Znajduje się tu:
-Hangar Zakonny

Przebywać tu mogą osoby upoważnione osoby, Radni jednak jest to niewskazane ze względu na obecność Ciemnej Strony w tym pomieszczeniu.
Pomieszczenie to zostało zbudowane przez Maxtrax'a Który chciał tam stworzyc Podziemną salę Medytacji lecz nie wyczuł że w tym miejscu zgromadziła się ciemna strona.Pokój ten próbował zawładnąc Maxtraxem lecz ten nie dał się i postanowił urządzic ten pokój tak aby wyglądał jak sala spotkań sithów ponieważ nie mógł tam założyc sali medytacji.chciał tym oddac hołd sithom,lecz mimo szacunku do nich nie chiał miec z tym pomieszczeniem nic wspólnego.

Absolutny zakaz pojedynkowania się.



19. Hangar Zakonny.
Przebywać tu mogą tylko ci, którzy są odporni na działanie Ciemnej Strony, czyli Radni i osoby upoważnione.
Hangar został stworzony przez Maxtrax'a.Chiał żeby można było doleciec
do świątyni nie tylko od strony głównej lecz tam podobnie jak w pokoju sithów zalęgła się ciemna strona mocy.DO tej pory przestrzega adeptów o niewchodzenie do Hangaru,bojąc się o ich przyszłośc a sam postanowił strzec tego miejsca........

Absolutny zakaz pojedynkowania się.



20. Sekretny Basen z areną do walki.
Przebywać tu może każdy, kto znajdzie to pomieszczenie.
Niewiadomo, kto stworzył to pomieszczenie i w jakim celu. Służy ono do relaksacji. Można tu popływać i odpocząć po długich treningach.

Pojedynki mogą odbywac się tylko na arenie..



To wszystko. Prosimy o przestrzeganie zasad , pytania kierowac do administratorów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bpzakon.fora.pl Strona Główna -> Przewodnik Po Mapie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin